زیر 20 سال
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:گل پسرا پسر خوب پسر جذاب دختر, :: 22:41 ::  نويسنده : jet boy



نظرات شما عزیزان:

یکتا
ساعت2:12---7 آبان 1391
من همشو دارمپاسخ:خوش به حالت........

یکتا
ساعت13:58---6 آبان 1391
با معرفت با مرام خوکشل مهربون صادق اهل خیانت نباشه خوش اندام سربه زیر منو واسه خودم بخواد
پاسخ:مگه خودت چی داری که چنین دوس پسری میخای؟؟ ایول امید وارم پیداش کنی!!!!!


Shayan_jsp Saying...
ساعت21:23---5 آبان 1391
چه حسی میده نظر دادن؟؟ هوم؟؟ نگی چرا نظر ندادیاااا / من وظیفم اینه که به حرفی که زدی عمل کنم... نظر دادم چیز دیگه ایم نمیدم الکی فکر بد نکن!! چه حسی داره یکی بی ادب تر از خودت به پستت بخوره و با نظراتش کیرت کنه؟ هوم؟؟؟ ولی از وبلاگت خداوکیلی خوشم اومده به خدا راست میگم / تز الکی نمیدم فقط یکی بی ادب تر از توام پاسخ:سلام من این وبو زدم فقط واسه دیدن نظرا وپاسخ بهشون این همم زحمت کشیدمو وقت گزاشتم بدم خاستم نظر بدن باورت میشه تو دوروز با حدود 200 بازدید فقط 1 نظر بود اونم تبلیغ وب خودش ولی از وقتی اینو گزاشتم وقت نمیشه نظرارو چک کنم.....؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 38894
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1