fffffffff
 
زیر 20 سال
پنج شنبه 4 آبان 1398برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : jet boy

ببخشید این بچه یکم سرما خورده میدونین که پایزه...



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت13:26---10 آبان 1391
ایییییی خودر حالم بهم...
پاسخ:بچه به این خوشملی چرا حات بخره بهم بدم تفلی سرما خورده خو .....


f
ساعت19:40---9 آبان 1391
اینو کسی برام فرستاده مال من نیستممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

Shayan_jsp Saying...
ساعت0:36---7 آبان 1391
اول از همه یه چی بگم: این کامنتی که زیر این پست دادم که توش فش بوده رو حتما پاکش کن... دوست ندارم ببینم دارم به مدیر وبلاگ به این خوبی طعنه ای بزنم... اینو جدی میگم...



دوم: یه چیزی میگم توام بشین فقط (5 دقیقه) / نمیتونی؟ (2 دقیقه) ... فقط 2 دقسقه به این فکر کن که داری بین چه مردمی زندگی میکنی؟؟؟ خوب فکر کن...



الان همه دنبال سود شخصی خودشونن... و از اونجایی که خیلی عذر میخوام اینو میگم: (مردم ما وحشین و باید هم رنگ اونا شد تا بتونی به زندگیت ادامه بدی...)



خیلی از سایتای معروف هستن خودتم داری میبینی , کم کم روزانه 6/000 بازدید دارن امااا وقتی یه سری به کامنتا میزنی میبینی کلا 7 - 8 تا کامنت زیرش قرار گرفته... دیگه وای به حال وبلاگایی مثل امثال من و تو. دلت رو به کامنتای مردم خوش نکن / ما ایرانیا کلا همینیم عوضم نمیشیم... و مطمئن باش سرشونم به سنگ نخوااااااااااااهد خورد... مثل من باش... 6 ماهه دارم با سکوت وبلاگم میسازمو کامنت جدیدی از آدم جدیدی ندارم . گه گداری 1 نفر میاد تو وبم 1 کامنت میزاره که اونم خودت میدونی موضوع کامنتش در مورد چیه!!! حالا دیگه تخمم حساب نمیکنم این از خدا بی خبرا رو / خواستن نظر بدن خواستنم ندن / اول به تخم خودم بد به تخم بابام...



دیگه تکرار نمیکنم / دلت رو به نظرات دیگرایی که به وبت سر میزننو نظر نمیزارن خوش نکن... مگه بچه ای آخه بابا؟؟ آدم خوب کم پیدا میشه تو این دور و زمونه اینو بفهم...



راستی تو چند سالته؟؟ ناراحت نشی اینو میگما ولی یکی حرفات بچه گونست / در کل میگم... دارم به وبلاگتم نگا میکنم اینو میگما
پاسخ:میدونم من 18 سالمه!!!


شسیشسیش
ساعت19:45---5 آبان 1391
شسیشسیپاسخ:ها نم دونم چی میگی؟؟

romina
ساعت19:10---5 آبان 1391
خیلی بی ادبیپاسخ:ببخشید ولی توچون نظر دادی شاملت نمیشه بازم ازت مظرت میخاممجبور بودم....

سِـکنـجـــ
ساعت17:57---5 آبان 1391

به خانواده ســکنجــ بپیوندید.عضویت رایگان است

سِــکنـجــ یک جامعه مجازی یک شبکه اجتماعی ِ قدرتمند ِ مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 500 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. سکنج|جامعه مجازی توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است

منتظر شما هستيم
sekonj.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 38844
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1